Andere woorden heb ik er niet voor!!
De auto van m'n zoon, die zonodig in de 'familie' moest blijven, is ondertussen verpatst....let wel, zonder ons in te lichtten...what's new??
De laatste foto, gemaakt op de dag van 't ongeluk, was zgn. niet in bezit van m'n ex......DUS WEL!!
Vuile leugenaar, daar bij de Rechter!
Deze foto heb ik ondertussen wel in m'n bezit, dus m'n ex krijgt hiervoor de 'dikke vinger'!
Ik moet ondertussen nog steeds naar de Notaris, omtrent de verklaring van erfrecht te tekenen, maar daar kan m'n ex nog lang op wachtten!!
Ik mis nog steeds een aantal foto's, waaronder de schoolfoto's van mijn zoon samen met z'n zus....
Mijn advocaat vertelde mij dat als ik niet teken, mijn ex opnieuw een zaak kan aanspannen, nou, ik wacht nog steeds!
Zoveel haast zal hij niet hebben, want dan zal hij toch een heleboel moeten uitleggen!!
Ik wil iedereen bedanken voor 't support, maar dit zal nog wel een lange tijd gaan duren, ben ik bang!
Maar ik kan met opgeheven hoofd verder, heb niks fout gedaan, hoef me nergens voor te schamen, en dat kan van veel mensen niet gezegd worden.
Mijn zoon krijg ik er niet mee terug, en het gemis wordt er ook niet minder om, maar dat zal wel nooit veranderen.
Of ik sterk ben?
Geen idee, ik doe m'n best.
Kijk, als het aan mij ligt, dan kan m'n ex de spullen steken, daar waar 't donker is, het is het mij allemaal niet meer waard om een strijd te voeren over materiele zaken...
Daar hecht ik absoluut geen waarde aan!!
Omdat m'n ex alle zaken regelde aangaande m'n zoon, had hij veel meer inzicht in alles wat er was.....ik moest hem op z'n woord geloven.....
En z'n familie heeft heel wat spulletjes 'weggesluisd', alleen dat kan ik niet bewijzen, maar mijn gevoel zegt genoeg!
Kijk, dat m'n ex de pest aan mij heeft, dat mag, dat gevoel is wederzijds, maar dat geeft hem niet het recht om mij zo te manipuleren!
En als hij denkt dat ik hem ga bidden en smeken voor de spullen, dan heeft hij het mis, dat is mijn eer te na.
Verder ben ik tevreden met wat ik heb, gaat het eigenlijk best goed met me.
Ik probeer zoveel mogelijk de negatieve zaken buiten te sluiten, soms lukt me dat niet, maar ach, morgen weer 'n dag!
Ik hoef mezelf niet te 'verhullen' in dure kleding, ben wie ik ben, en ik mag er zijn!!
Justme.