Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 13

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Algemeen > WMO, Thuiszorg, CIZ, etc
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

WMO, Thuiszorg, CIZ, etc Alles over geleverde diensten vind en plaats je in dit forum

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 4 februari 2010
Anja's schermafbeelding

Standaard Wmo

Ik had een week of drie een hoge wc aan gevraagd en huishoudelijke hulp en het is gelukt ik ga het allebij krijgen. Ze belde vanmorgen over de huishoudelijke hulp alleen de dag dat hun kunnen kan ik niet maar dat zal wel goed komen. En ik kreeg gisteren bericht dat het verhoogde wc ook door ging en ze hebben hem vandaag al geplaatst. Niet te geloven maar ik ben er heel blij mee en zo snel ben helemaal verbaasd.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 4 februari 2010
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Standaard

hoi anja

wat fijn dat het nu eindelijk allemaal eens mee zit bij je.
zo zie je maar wie het langste volhoudt die wint uiteindelijk
en wat betreft de thuishulp..daar valt vast wel een mouw aan te passen qua dag.
ze hebben vast nog wel meer hulpen rondlopen die wel op een dag kunnen dat jij ken.

groetjes
Cindy

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 12 februari 2010
Anja's schermafbeelding

Standaard

Nou de hoge wc bevalt erg goed hoor en ik had afgelopen woensdag hulp en dat was echt nodig nu is het weer eens echt schoon alleen vond de hulp dat ik meer uren moest vragen maar ik denk niet dat ik dat zal krijgen. Laat het maar even zo. Groetjes van Anja.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 12 februari 2010
kiwi's schermafbeelding

Standaard

Hoi Anja,

Als de hulp het aangeeft zou je het toch kunnen vragen? Kan je zeggen dat je het vraagt omdat zij het heeft gezegd.

Groetjes, Kiwi
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 12 februari 2010
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Standaard

hoi anja

fijn dat het zo goed bevalt allemaal
wat betreft de meer uren...als de hulp dit aangeeft en jij vindt eigenlijk dat je ook wel wat meer kan gebruiken zeker proberen.
aangeven dat ook de hulp dit aangegeven heeft dat het nodig is,meestal sta je dan wel sterker met de aanvraag.

groetjes
Cindy

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 19 april 2010
Anja's schermafbeelding

Standaard

Ben ik weer ik moest een nieuwe indicatie want in mei liep het af toch wel weer spannend of ik het zou krijgen maar het is weer voor een half jaar verlengt gelukkig.
Ik krijg heel misschien wat meer uren maar daar reken ik maar niet op.
Ik ben met de drie uur al blij hoor pak van mijn hart dat ik het weer krijg.
Groetjes van Anja.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 24 april 2010
Marisol's schermafbeelding

Thumbs up

Anja hulp van buitenaf is zo belangrijk! Ik krijg staks drie keer in de week hulp bij het douchen in ons flatje plus h.h.hulp! Is heel belangrijk en als je al een indicatie hebt krijg je weer een verlening. Dat scheelt weer. Manlief is al jaren mijn mantelzorger maar dat is echt geen feest hoor! Heb ook nu 3 uur h.h. maar je moet gewoon goed afspreken wat ze doen moet. Wat je nog zelf kan en de zware h.h.klusjes aan haar overlaten. Ik weet niet of je de boodschappen en zo zelf kan doen want daar gaat ook veel tijd in zitten. Dat wou ik even melden. Groetjes van Marisol en een goed weekend
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten