Leden: 3,002
Onderwerpen: 5,205
Nu Online: 48

Nieuwste Lid: Gabriella

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

#121 (permalink)  
Oud 3 oktober 2009
Confused's schermafbeelding

Standaard

Elly jee kan me voorstellen hoor dat je niet staat te springen om terug te gaan naar je werk. Hadden/hebben ze daar dan geen enkel inlevingsvermogen hoe zwaar het is om via de medische mallemolen zwanger te raken, niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk?

Ohhh die liefde voor je dochtertje spat gewoon mijn scherm af hè, heerlijk om te lezen. En ik voel het net zo voor mijn eigen meiske, wat een rijkdom is het om zo'n lief wezentje te hebben om ontieglijk veel van te houden hè

En Lotte krijgt een neefje of nichtje, wat leuk, gefeliciteerd!
Met citaat reageren
  #122 (permalink)  
Oud 8 oktober 2009
ellymutley's schermafbeelding

Standaard

hey,

Nee geen enkele medewerking vanuit mijn werk.
Er werd me verteld dat dit mijn eigen keuze is.......
Hoe kan het je eigen keus zijn als je geen kinderen kan krijgen??
Heb vrije dagen moeten opnemen in totaal bijna 20 dagen.
Dit heeft achteraf toch wel een hele inpackt gehad. toen dacht ik er maar niet aan omdat ik met mijn gedachte beter bij mijn behandeling wilde zijn.
Tja volgens mijn werk was de behandeling niet nodig maar heb ik hem uit vrije keus gedaan en daar hoeven zij niet voor op te draaien, gewoon een geld kwestie natuurlijk.
Maarja, dit zit me nog steeds erg dwars. het heeft me veel pijn gedaan.
Stel nou dat ik niet meteen zwanger geworden was? en nog meer behandelingen moest ondergaan??
Gelukkig heb ik nu een klein wondertje! en ja de liefde voor je kind is enorm! nooit geweten dat houden van zo groot kon zijn!

groetjes mutley
Met citaat reageren
  #123 (permalink)  
Oud 9 oktober 2009

Standaard

Oh bah wat vreselijk harteloos, 'het is je eigen keuze'. Wat ontzettend zakelijk om het zo te bekijken, en diep kwetsend. Logisch dat het je pijn deed. Idd, wat als het niet in een keer was gelukt? Jee die lui hebben gewoon echt geen enkel benul wat voor impact zo'n behandeling op je leven heeft.

Hee wanneer ga je eigenlijk weer werken? Heel veel succes en sterkte alvast. Heb je wel andere collega's die wel oprecht met je begaan waren? Hoop dat je je daaraan op kunt trekken!
Met citaat reageren
  #124 (permalink)  
Oud 15 oktober 2009

Standaard

hey,

Ik moet 4 november weer beginnen....oooh die datum komt zo snel dichterbij.
Ik ben zo bang dat ik het allemaal niet trek!
Heb idd collega's die begaant met me zijn maar ook die het niet zijn.
En die het niet zijn daar moet ik het meeste mee werken.
Snap het niet hoor iedereen moet toch de kans krijgen om een kindje te krijgen?!? hoe dan ook?
Er zijn collega's die het me niet lijken te gunnen of die bv totaal geen interesse getoont hebben na de geboorte van lotte.
Dat vind ik toch best teleurstellend.
Maarja ik kan nu nog even genieten van mijn kleine meid, potverdikkie ik wist niet dat je zoveel van iemand kunt houden!

gr mutley
Met citaat reageren
  #125 (permalink)  
Oud 16 oktober 2009
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Standaard

hoi elly

wat vervelend dat je met zoveel tegenzin naar je werk moet gaan
is het misschien een optie dat je naar een andere baan gaat solliciteren?
ik weet dat de banen niet voor het oprapen liggen,maar om deze situatie te gaan werken lijkt me ook niet echt geweldig.
of misschien te gaan stoppen met werken en iets thuis te gaan doen?
ik weet natuurlijk niet jullie financiele situatie en dat is natuurlijk helemaal voor jezelf,maar om met tegenzin met collega's en een werkgever te gaan werken gaat ook niet opschieten...

groetjes
Cindy

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.
Met citaat reageren
  #126 (permalink)  
Oud 16 oktober 2009

Standaard

Ik sluit me helemaal aan bij Cindy: het lijkt me verre van geweldig om in deze situatie te gaan werken. Is het mogelijk om een gesprek aan te gaan met die collega's die niet met je begaan zijn? Misschien komen ze anders over dan hun bedoeling is maar wisten ze zich geen houding te geven? Ik denk maar een beetje hardop hoor. Hoop dat de situatie werkbaar kan worden want anders lijkt het me echt heel zwaar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ellymutley Bekijk bericht
Maarja ik kan nu nog even genieten van mijn kleine meid, potverdikkie ik wist niet dat je zoveel van iemand kunt houden!
Ohhhh wat zeg je dat prachtig, ik voel het precies zo bij mijn dochtertje. Wat zijn wij eigenlijk rijk hè dat we zoveel liefde mogen kennen Blijf lekker zo genieten van je kleine meid!
Met citaat reageren
  #127 (permalink)  
Oud 30 oktober 2009

Standaard

Hoi,

tja ik hou mijn ogen open wbt een nieuwe baan, het is nu wel iets ingewikkelder.
Moet natuurlijk ook rekening met lotte houden (had een leuke baan gezien maar wel in de avonduren )
Ik ga gewoon heen en doe mijn werk en ik zie wel........
Ik heb een vaste baan en ik verdien geld en ik kan altijd nog iets anders gaan doen toch?
Verder is mijn leven zoveel beter geworden omdat ik buiten mijn werk om zoveel geluk voel dat ik wel wat kan hebben op mijn werk .

En tja confused........wat we zoveel geluk en liefde voelen voor onze kindjes he?!? dat weet je niet vantevoren he? Ik zeg wel eens....ik hou zoveel van Lotte dat het pijn doet, de goeie pijn welteverstaan .

gr mutley

ps nog 6 dagen en dan ga ik beginnen met werken
Met citaat reageren
  #128 (permalink)  
Oud 2 november 2009

Standaard

Kan me voorstellen dat je niet bepaald staat te springen om je vaste baan op te geven. En als je je werk goed gescheiden kunt houden van je privéleven dan hoeft dat ook helemaal niet. Heel veel succes alvast met werken hè!

Hihi ja da's idd goede pijn, die liefde. Maar het maakt je wel heel erg kwetsbaar, vind ik. Ik ben me op vakantie in Noorwegen een keer helemaal rot geschrokken: mijn dochtertje had zich omhooggetrokken aan een stoel en viel. Ging op zich helemaal niet hard maar ze bleef roerloos liggen. Ben er binnen een milliseconde heen gevlogen maar wat bleek: madammeke lag rustig op haar ruggetje de wereld vanuit het nieuwe perspectief te bekijken. Had geen flauw benul van de hartverzakking die ze bij mij had veroorzaakt. Maar pfff, deze mama heeft er nog een paar keer flink om moeten janken en was dagenlang van slag. Je beseft opeens hoe makkelijk een ongeluk kan gebeuren en hoe makkelijk je je kostbaarste bezit kwijt kunt raken. Brrrr, maar niet al te veel aan denken.

Hee nogmaals succes met je werk hè!
Met citaat reageren
  #129 (permalink)  
Oud 16 november 2009

Standaard

Elly hoe gaat het op je werk? Hoop dat het allemaal mee is gevallen en dat de uren er niet voorbij kruipen.
Met citaat reageren
  #130 (permalink)  
Oud 16 november 2009

Standaard

hey!

hehe wat een drukke tijd zeg!!
Het is me gelukkig 100% meegevallen met het werken.
Hoewel ik het nog steeds niet leuk heb is het allemaal wel te doen.
Wel is het allemaal een geregel, het moet allemaal erg wennen.
De dagen dat ik werk vliegen voorbij aan maar 2 dingen....werk en lotte.
Moet toegeven dat werken opzich ook wel weer lekker is .

groetjes mutley
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten