|
|
Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 14
Nieuwste Lid:
jipsterbs |
|
|
|
|
 |
 |
|
 |
| Zwangerschap Van wens tot bevalling |

18 december 2009
|
 |
|
|
|
|
je moet je niet druk maken.
mijn pa is bijna 60 [in februari] en mijn jongste broertje is net 7 jaar.
mijn pa van 52 toen de jongste spruit kwam en zijn vrouw toen 42 jaar.
en wat ik vind op oudere leeftijd heb je meer de rust en de tijd voor de kinderen.
dat merk ik aan mijn pa en zijn vrouw ook.
gewoon heerlijk genieten.
|

11 maart 2010
|
 |
|
|
|
|
positief
Hoi allen,
Wat fijn om die positieve reacties te lezen, ik ben zelf ook niet heel piep (39),mijn man 52 en we hebben drie jonge kindjes mogen krijgen (alhoewel de laatste een verrassing was!) , ze zijn nu bijna 6, 4 en bijna 2.
Ik had er nooit veel moeite mee maar de laatste tijd grijpt het me toch een beetje aan....
Mijn man is natuurlijk best oud en hoe zal het allemaal gaan???
Eigenlijk is dat zonde van je tijd om je daar heel druk over te maken, je kunt beter genieten van die tijd die je hebt!!! Niemand kan ik de toekomst kijken toch?
Mocht je zelf ook een oudere vander of moeder zijn of hebben zou ik heel graag je mening horen!
Alvast bedankt!
|

11 maart 2010
|
 |
|
|
|
|
Hallo Tukkie,
je kunt beter een vader en moeder hebben die weten wat ze willen, als opgevoed zijn door een narcistische moeder en een vader die er nooit was. Laat dat leeftijds verschil schieten meid en denk aan de fijne mooie tijd die jullie met zijn drietjes zullen hebben.En ook niet aan later denken het gaat zoals het komt. Maar jullie kindje wordt wel in liefde geboren terwijl ik niet gewenst was. Wie heeft het dan beter. Je moet leren voor jezelf op te komen en aan aan haar vragen waarom ze zo gefustreerd is. Heeft je trapje nog geholpen? Laat je geen pijn doen meidje, in mijn ogen is ze gewoon ontzettend dom, gefustreerd en stinkend jaloers. Je zult die eigenschappen maar hebben. Geniet jij maar samen met je man van jullie geluk en laat je door niemand ondersneeuwen. Ik wens jullie heel veel geluk en laat je horen hè,
lieve groetjes Ans

11 maart 2010
|
 |
|
|
|
|
45 en dat te oud?Dat mens is gek.vroeger misschien toen de mensen niet ouder werden dan zo,n 50 jaar.Maar hoelang is dat al niet geleden?En dat is school juf?
Het is gewoon zo dat er een verschuiving is omdat de mens gemiddeld nu zo,n 80 jaar word,als ik het goed heb.Vrouwen krijgen daarom ook ouder kinderen.Ze kunnen er de tijd voor nemen.Het is met je tijd mee gaan denk ik.Ik zou het heel fijn gevonden hebben als ik van m,n man nog een baby had kunnen krijgen.Ik heb er drie van m,n ex.Maar we hebben het geprobeerd en we proberen nog steeds maar het heeft er niet van mogen komen en nu denken we wel ach ja m,n man is 52 en ik 47 .Maar jullie zijn zeker niet te oud en die schooljuf moet eens bij gaan leren.Straks is voor iedereen die dertig is geworden het leven afgelopen en kun je 50 jaar wachten tot je dood gaat.groetjes sylvia

11 maart 2010
|
 |
|
|
|
|
ik vraag me wel eens af, wat is nu een mens? altijd commentaar, altijd kritiek, altijd weten ze het beter, altijd moeten ze gelijk hebben, altijd zijn ze jaloers, altijd doe je het verkeerd, altijd willen ze alles van je weten, altijd zien ze er in hun ogen beter uit dan jij, altijd heb je in hun ogen de verkeerde haarkleur, altijd ben je te dik, altijd zie je er slecht uit, Laat toch eens iedereen mee rust en laat hem of haar bepalen wat hij of zij zelf wil of kan doen. Stelletje kuddedieren.
Zo dat is eruit,
groetjes Ans

13 maart 2010
|
 |
|
|
|
|
Ook ik vond liefde heeft niks met leeftijd te maken mijn Klaas is 16 jaar ouder in was 25 jr toen de eerste kwam en Klaas 41 en de kinderen hebben nooit een betere vader kunnen hebben

4 weken geleden
|
 |
|
|
|
|
Ik vind dat inderdaad een lompe opmerking.
Zelf zit ik in een situatie dat ik zelf pas 44 was toen ik zwanger raakte van mijn dochter.
Mijn dochter is nu 6 maanden en ik zelf ben 44.
Dat kan dus ook, moet je maar tegen je schoonzus zeggen.
En niet iedereen is in de gelegenheid om eerder kinderen te krijgen, het zijn en blijven een gegeven iets en wondertjes.
Heel veel liefs en sterkte,
Marjon
|

2 weken geleden
|
 |
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marjon Z.
En niet iedereen is in de gelegenheid om eerder kinderen te krijgen, het zijn en blijven een gegeven iets en wondertjes.
|
Kan niets anders hierop zeggen dan dat ik het met Marjon eens ben! Het is een wonder dat je zwanger wordt, en wat maakt het toch uit wanneer?! Jeetje, waar kunnen mensen zich toch druk om maken! Je moet zelf zorgen voor je geluk want een ander doet het echt niet! Dusse, laat ze maar kletsen zou ik zeggen..

Groetjes!
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
|
|
|
| Discussietools |
|
|
| Weergave |
Lineaire weergave
|
Regels voor berichten
|